Monday, April 14, 2008

Branded Ke???

Sblm ni aku ader post gambar2 latest Carlo Rino, Bonia, Gucci punya barang...and si ~me~ wat komen sume tu aku nak pakai untuk sem depan...uikkk...macam mana tau ni?Ala,geram tau dok fikir orang lain punya 'kata2' pasal kita. Kalau mampu dan tak membazir, apa salahnya?Kadang2 tu tak semua barang2 branded ni kita mampu beli kan?Ah,pedulilah apa org nak kata asalkan kita tak merompak....sudah...

Dah lama rasanya tak rasa duduk kat kerusi hostel ni.....yelah,cuti study week yang tak berapa nak study sgt. Dan inilah hostel yg berani halau aku kuar hahahaha......Memang bengang dengan statement asrama nak dipenuhkan dgn pelajar baru jerrr....Tak fikir ke tentang perasaan senior yang tak mahu nak blah ni????Lebih-lebih lagi perempuan macam kita ni yang memang utamakan keselamatan....Kalau dok luar tu faham-fahamlah.....

Harap semester ini aku dapat buat yang lebih baik lagi.....

2 comments:

~diaNe~ said...

haha...
tak dapat hostel..
same la mcm aku...hehehe
takpe agak2 tak dapat kite duk lua..
lagi boleh huhahuhaa...
itukusuka...

~anis~ said...

aku lagi SUUUUUKKKKKAAAAAAA.....