Wednesday, April 2, 2008

Perihal si hensem

Ni kisah yang memang sangat gempar bagi peminat2 Anuar Zain (termasuk aku lerr tu) dan juga bagi yang baru nak minat si mamat ni. Maybe citer ni dah tersebar satu Malaya, tapi aku jerr yang baru tau di satu majalah hiburan yang sangat popular kat Malaysia ni..Kisah si Anuar yang akan memberi kejutan pada peminat2 dia pada malam setiausaha yang akan berlangsung di sebuah hotel terkemuka...cerita pasal dia sanggup berkongsi kegembiraan bersama peminat dengan cara menerima peminat2 nya cium pipinya dan duduk di ribanya ketika dia membuat persembahan.

"Apa salahnya saya nak buat peminat2 saya gembira dengan persembahan saya dan sebagai tanda penghargaan mereka yang sentiasa menyokong saya," kata Anuar dalam temubual untuk sebuah majalah popular tu.

Kenyataan anuar ni boleh menimbulkan banyak rasa tak puas hati di kalangan peminat2 yang mungkin merasakan Anuar tidak fikir soal agama lagi. Sudah hilang rasa malu hingga boleh membuat kenyataan begitu. bagi peminat2 perempuan yang memang dah lama menantikan saat ini, mestilah tak sabar2 menghitung hari nak duduk di riba si hensem dengan lagu romantik dia tu tapi sebagai orang Melayu, boleh ke kita terima tindakan yang bakal dia lakukan tak lama lagi? Ntahlah, bagi aku walaupun aku minat gilerr kat dia ni tapi tak sangguplah aku nak duduk di atas riba dia dan cium pipi dia....Malu!!!...Si anuar ni macam dah desperate....Ntahlah, hanya Tuhan jer tahu apa niat dia. apapun lagu dia memang best dan memang untunglah secretary2 yang pi tengok persembahan dia tu nanti..

0 comments: